![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ååh hvor jeg lengter nedover, Monica!
Ha en fin søndag ![]() Astri |
|
||||
|
||||
![]()
Monica, vad Du får oss att längta till att gå på en äkta grekisk fest, precis sån som Du beskriver. Och att få göra det på vårt kära Kalymnos det är ju en önskedröm. Vem vet, kanske till våren när vi tänker oss dit, det hade verkligen varit angenämt
![]() ![]() Tack för alla målande berättelser Du skriver, vi hade nog inte klarat vintern utan dem ![]() ![]() Systrarna Siw o Lena ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det där du skriver om bloggarna är verkligen sant. Att få en glimt nästan varje dag från folk som bor på de mest skilda platser i världen, det berikar livet. Sen håller jag med dej om de grekiska festerna: spontanitet, livsglädje, var som helst och hur som helst...
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi, gammelfolket, drog ifrån festen tidigt, i halvtolvtiden. Kompisen Irini berättade att de flesta blev kvar till klockan tre...undrar om deras trumhinnor hämtat sig än....
Nu blir det två veckors vacuum medan GR är i USA, sen ska vi samlas för att prata strategi och problem inför oppositionsrollen. Jag har fått en tjock PDF-fil om "Leader Aleias", det aktningsvärda miljonprogram som ska stödja fiskenäringen och hotell -och turistbranchen, bl annat genom att låte yrkesfiskare ta med turister ut för dykning och fiskande och annat. Det ska bli intressant att se vad som kommer att ske med vår undervattenspark som är på gång. Byggnaderna på land är klara. (Arginoda). Ute i viken ska man skapa en miljö för dyklektioner och annat. Jag rapporterar väl vartefter. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|