![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Har bott på såväl REA, Ekaterini, Lalaria och Palmyra, samt Fengeros och Roula Beach..... Med små barn var Ekaterini klart bäst m. närheten. Palmyra var Riktigt fin, men klara bara max 1 x-tra bädd. REA var som tidigare nämts opersonligt och "svåra" ägare. Vi tyckte bra om Fengeros, men backen tar en del, men det fixar en 5-åring, alternativt ligger Galini mitt emot. Senast bodde vi på Roula beach, ingen pool, men härlig värdinna och så när till stranden, ofta tog hon ingen betalt för solsängarna, och aldrig för barnen.
Själva tittar vi på Poseidon i år.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag blir så glad för alla tips,tack alla. Ekaterini verkar falla på att det bara är 1 rums lägenheter. Hmmm. Svårt val men härligt.
|
|
|||
|
|||
![]()
Gotlandica, har du något att säga om Hotel Rene?
|
|
|||
|
|||
![]()
Sorry, men där har jag inget att bidraga med....
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ekatirins enrumslägenheter är stora! Bodde där 2010 och fick lätt plats två vuxna och en äldre tonåring. Vid hade markterass och vet ej om lägenheterna med balkong är mindre. Nära till bussen, affären och stan! Dessutom bara två minuter till havet om man ville stanna kvar vid Megalis stränder.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hei,hei! Bodde på Villa Nina i 2003. Veldig trivelig sted. Små rom og balkonger, men utsikten var STORSLAGEN!!! du kunne jo også sitte i sengen og nyte utsikten!! Så dette veide opp for at det var lite. Kan ikke huske om det var 2-roms leiligheter, så er det ikke det, passer det nok best for 2 stk. MariaS: Har dere skjekket med Apollo? De har en del bosteder m/basseng nære sentrum.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|