![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
tack för alla underbara svar!! men nu är det ju så att vi har fått olika svar, nån som har något tips om kefalonia eller karpathos som verkligen kan övertyga oss? iaf jag och min mamma har tittat på andra resor som, rhodos, kreta och mycket mer!! men vi har fortfarande ett hotell som faller oss i smaken, det heter Lassi och ligger i Lassi. men det ända som gör oss mistänksamma är backen på ca 300m... tänk om man orkar eller tänk om man inte orkar? alla tips är välkommna!! p.s vi har även varit på skiathos och zakynthos!! d.s
MVH en 9-årig tjej som inte vet vart hon och hennes mamma ska åka i maj!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker att ni ska läsa allt ni kan på öarnas olika forum samt inte minst reseberättelserna som folk har skrivit från de olika öarna. Sen är det ju så att det inte finns någon "den perfekta ön", och alla andra öar är sämre.
![]() ![]() Kan ni inte bestämma er, tycker jag ni ska göra som ni redan har varit inne på: skriv upp de bästa hotellalternativen från varje ö på lappar och dra lott! Det tycker jag själv skulle vara riktigt spännande. ![]() Karin som alltid längtar ner |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag skulle efter din info förorda Kefalonia som är en helt bedårande ö. Om ni bor i Lassi så har ni fina sandstränder inpå knuten. Argostoli med mycket shopping (om man vill) ligger ju också nära. Jag var senast på Karpathos - 04 och DÅ var bystranden i Pigadia minst sagt medioker. Som tur är så kan man ju ta sig till andra jättefina stränder med buss. karpathos är en väldigt fin ö, men i mitt tycke långt ifrån lika "magisk" som Kefalonia ![]() Hälsar C@nny |
|
||||
|
||||
![]()
Hej! Kan bar hålla med Conny att det bästa för dig är Kefalonia men Karpathos är också en bra Ö att besöka.
PANAKAKIS |
|
|||
|
|||
![]()
Rekomenderar också Karpathos och Kefalonia som är några utav mina favorit öar i Grekland.För att dom känns mer "grekiska" och oexploaterade än många andra öar
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|