![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja, vi valde mellan Lenio som inte hade AC på rummet och Poseidon med jättebacken, men eftersom ingen av oss kan somna lätt i värmen så blev det Poseidon med ac
![]() ![]() Okej, då får det bli en stor båt som går till både Lalaria och Kastro ![]() Hur är prisnivån på Skiathos? Vad kostar en öl eller en vanlig middag ute i svenska kronor? Ligger det någon supermarket eller liknande i närheten av Poseidon tro? Kommer säkert på fler frågor under våren! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det finns en stor och bra supermarket innan backen upp till hotellet. Det finns också 2 större lite längre bort. Bra träning blir det
![]() Prisläget på Skiathos är lite högre än på andra öar. Öl priset är jag osäker på, då jag nästan bara dricker vin ![]() Min generella uppfattning är att gå ut och äta inte är drygt, men drinkar + ej lokal öl är rätt så dyrt. |
|
|||
|
|||
![]()
Okej, det låter bra.Tänkte kanske vi skulle hyra en scooter eller nåt i den stilen i några dar, känns som om det kan vara skönt att ha om man vill hitta lite andra stränder än just de som bussen stannar vid, eller är vi helt fel ute? Men hur är det, Lalaria kan man inte komma till annat än med båt eller? Det går inte att ta sig till Kastro heller via moped då tro?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Det går alldeles utmärkt att åka till Kastro med moped el dyl. Till Lalaria så tar man sig dock bara med båt. Ni kan ju även åka till stränderna på västra och norra sidan med moped. Elias & Mandrake, Asselinos m.fl. //C@nny |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|