![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Har för mig att du nu jobbar på förskola Lissi? Då brukar det vara lite svårt att få ledigt i augusti pga. alla inskolningar som börjar då. Vi har nästan blivit "livegna" och får inte utan särskilda skäl ledigt som vi vill denna månad!
Hoppas det löser sig för dig!Själv ska jag under kommande läsår byta till skolan och får en ferietjänst med styrda lov, men längre ledigheter - allt har ju sina för och nackdelar... ![]() Har i alla fall bokat in en weekendresa till det fantastiska Barcelona med bästa vänninan under allhelgonahelgen! ![]() ![]() Lycka till! Katitzi
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Jag arbetar i 4-5 årsgrupp och vi har inga inskolningar nu..de små var hos oss 3 gånger i maj/juni...Det underlättar.. Jag har ju precis bytt från ferietjänst till semestertjänst och är jätteglad för det efter 39 år i skolan med styrda lov Nu kan jag ta ledigt (nästan) när jag vill!!!Lissi - som aldrig gillat februarilov utan hellre vill vara ledig i september
|
|
|
||||
|
||||
|
Hmm...
Det där med frukosten ska bli intressant att erhålla rapport om. Frågan faller under förändringar i ursprungsavtalet. ![]() //Uffe |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
...och således inte Detta heller!Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Claes verkar så snäll så det går nog mkt bra.
Måste bara djäklas lite.... //U |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
-spesielt siden hun var s å sugen på en tur til Hellas, og ikke kommer dit! Men så er det jo fint at det ser ut til å ordne seg så d u kan reise ![]() Men jeg trodde det var september som gjaldt, og kanskje sent i september og - tror du ikke Kreta midt i august kunne blitt for varmt for henne?Min mor var med til kreta da hun var 86 1/2 år, det var i oktober ![]() Det gikk fint, men hun holdt seg mest i skyggen på dagtid, så kunne hun være mer aktiv på kvelden ![]() - jeg h å p e r din svigermor blir frisk nok til å få oppleve Hellas igjen feks til våren, Lissi
|
|
|
|||
|
|||
|
Jo vi hoppas hon blir pigg till en resa till.....
Nu har jag i alla fall fått ledigheten beviljad så JAG är glad för det....Inte så tokigt att resa BÅDE 18-25 augusti OCH 18-27 september till Grekland ![]() Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Vad härligt för dig att det löste sig!
Hade ju själv spetsat in mig på en greklandsresa till hösten igen! Men får nu nöja mig med weekenden i Barcelona! ![]() Katitzi
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() ![]() - selv har jeg denne "utfordringen" i høst ![]() 28aug - 4-sept / 14 sept - 21.sept / 31.okt - 2.des
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Jag glömde ju förresten 23-30 december också... ![]() ..men var det lönt att åka hem mellan 4sept och 14 sept??? ![]() ![]() Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
- men praktisk - reisene går til hhv Karpathos og Lesvos - den første med Arne og den andre med en venninne
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() då förstår jag![]() Lissi |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |