![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
![]() ![]() ![]() Tack för hjälpen! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Och det verkligt smarta, tycker jag, är att det inlägg som man väljer att trycka "Multi-citera"-knappen på först, kommer överst i mitt inlägg, alltså att man kan välja i vilken ordning man vill ha citaten. Här har vi Lissis före Karis, även om Karis inlägg skrevs först.
Efter att jag tryckt på "Multi-citera" för varje inlägg trycker jag bara på Svara (inte på Citera igen). |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - tror jeg må legge ut en bildegåte igjen snart, så jeg får praktisert den nye kunnskapen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Angående bildgåtorna så är det ju inte nödvändigt att framhäva vem som har svarat fel! ![]() ![]() ![]() Citatknapparna är väldigt användbara när man ska svara på ett inlägg som hamnat längre upp i tråden, och redigerar man då bort det oväsentliga så gör det tråden lättare. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
För övrigt är det ingen som måste läsa igenom cittattexten i varje nytt inlägg för oftast är den exakt lika som ursprungsinlägget. Det gäller bara att man har närminnet i ordning så kan man snabbt hoppa till väsentligheterna utan repetition av det man just läst. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|