![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Jorunn- som bare må komme hjem til Kalymnos fredag ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Smultron: nån fackföreningsförkortning. Helt omöjligt att ta sig fram i djungeln av förkortningar...tacka vet jag LO och SACO och TCO och sånt...jag vet inte om dom har paraplyorganisationer här, men det finns mängder av bokstavskombinationer...
Jorunn: så trevligt att du kommer till Kalymnos! Ladda med öronproppar, här smäller det i påsk. |
|
||||
|
||||
![]()
Det var nog gamla inslag du såg Arne, var en ganska lugn demostration i går i utkanten av Aten kl halv 7, men den 1 maj är det ju demonstrationer och är man in Aten behöver man ju inte vistas runt Syntagma.
Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Har ej märkt något av denna oro.
Här målar man taverner, gör stranden fin och planerar inför att ni alla skall komma. Visst finns det oro i värden men ta ej bekymren innan de kommer, om det planeras att streja så är det bara en plan.. eller kanske ett hot.. Kanske bra att ha en extra bok i handbagaget om det tar lite extra tid att resa. Trota allt så är Kreta/Grekland en trygg semesterort. Olle |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
lars Kriti stin kardia mou |
|
||||
|
||||
![]()
Bumpar denna. Tydligen är generalstrejk utlyst 21/6. Dvs mitt under min vistelse på Kreta. Skräp med. Tur i oturen att jag just den dagen planerat in bergsklättring...
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag vill bara tänka positivt, fredag, sen är vi på Kreta!!!
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|