![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ligger de flesta barerna och klubbarna i Platanias vid torget?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är aldrig långt till en bar i Platanias
![]() Eclipse ligger precis på torget fast orangegula 2 trappor upp, Dielefsis ligger ovanpå gyrosstället (Giaortoplimmira, svensktavat) 20 steg närmare Chania. Tvärs över vägen ligger hemska Splendid och ca 50 meter längre ner finns Tropicano och Rock House. Inne i Chania är det fortfarande D.N.A och ElMondo som gäller för seriöst festande. Ett plus är att man kan gå förbi och ![]() ![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Då var man ju ung o festade varje kväll o de var de bästa platserna. Finns Nota Bene kvar ännu ? Var där 2003 av ocn an... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Att El Mondo är helt okej för alla åldrar kan jag borga för, min dotter jobbade hos Theo i två hela år så där var jag flera gånger i veckan. //Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
El Mondo är säkert en tidlös plats o dit ska jag föra min sambo nån afton i juni när vi går krog-rond... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Point lades ner i höstas, efter att den senaste ägaren förstörde både rykte och verksamhet. Alex brukar man kunna hitta i lilla baren på Rock House, och hans tidigare partner Kostas finns fortfarande på El Mondo.
Scorpios gick i graven för två år sen, jag var en av deras sista bartendrar, när Thomas avled i cancer. Nu drivs Scorpios stundvis av olika ägare och kommer aldrig mer bli detsamma, lite synd då - där träffade jag min sambo ![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag har tittat på foton på El Mondos sait och hittat bekanta fejs där ss Kostas o Theo. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
//Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |