![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej! Håller med Andriotissa. Bland annat är restaurangpriserna på Naxos låga - i förhållade till andra öar - vilket är bra för en familj på fem personer.
![]() Lycka till! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej, tack för era svar.
![]() Jag har tittat närmare på Naxos, och var man skulle kunna bo. Jag fastnade för stranden Mikri Vigla, det såg fint ut, och jag läste att det inte var lika mycket folk där som på de andra stränderna. Men det var ganska svårt att hitta ett hotell där. Har ni någon erfarenhet av denna plats? Är det ngt. ni rekommenderar? Fortsätt gärna och tipsa mig om platser och boenden som skulle kunna passa oss. Tack/ Josephine |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan.
Det låter som om ni skall åka till Milos. Det är våran favorit. Vi hyr alltid bil på Milos och åker runt till olika små stränder. Man är nästan ensamma på dessa. Vi Åker dit den 13 juni och då är det lugnt. Hoppas att ni får det bra och hittar er ö. Kent@ |
|
|||
|
|||
![]()
Gode forslag allerede her. Men sjekk også om Folegandros kunne være noe for dere!
|
|
|||
|
|||
![]()
Mikri Vigla på Naxos är jättefint,men ligger rätt långt från stan.Bra som utflyktsmål dock.
Jag skulle föreslå att ni bokar hotell vid agia Anna eller Plaka-stränderna istället. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|