![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
bokar man via kuoni när man gått in på apollos hemsida????
|
|
||||
|
||||
![]()
Ingen aning om de släpper superbilliga resor, vi hoppas alla på det men man kan aldrig veta. Först ska de se om de dyra säljs........
Fråga två angående Kouni, ingen aning men jag tror det! |
|
||||
|
||||
![]()
Är Apollo egentligen så intresserade av att ha One Way-resenärer mitt under säsongen? Blev det för populärt? Jag letade fram vad vi betalade för våra biljetter för sommaren 2004, som bokades direkt när resorna lades ut på nätet i november 2003. Utresan till Samos från Kastrup (före midsommar) kostade 1.596 för två personer och hemresan från Rhodos till Sturup (3½ vecka senare) kostade 3.196.
Samma utresa till Samos kostar idag enligt hemsidan 3.096 om man skippar maten och försäkringar. Hemresan från Rhodos finns ju inte inlagd än men en utresa från Sturup i mitten av juli går lös på 4.496. Förra året hade vi hemresan från Samos med Sterling men f n finns varken Samos eller Rhodos i deras resplaner. Tyvärr ![]() ![]() Celbe |
|
||||
|
||||
![]()
hej på er alla greklandsvänner!
![]() ![]() vill bara medela att vi köpte en resa till santorini(oneway) med apollo ticket idag ,från göteborg den 23/9 2006 kostnad 556 kr för 2 pers. grund pris var 198kr prova med att söka på flera datum och alternativ avg.och avreseort vi sökte också på hemresa ifrån kreta i mitten av oktober fick inga träffar så jag ringde apollo och fick till svar att dom reorna ej var färdiga ännu! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Appappapp.. nu kommer de, ska börja hänga på Apollo dygnet runt
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|