Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-07-11, 10:25
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Dött forum?

Sen så glömde jag ju att nämna hur mycket jag uppskattar alla som skriver på sina blogghörnor och berättar om sina resor (som Arne och Birgitta) och alla ni som berättar om era vardagsliv i Grekland. Det livar verkligen upp Forumet att få ett lite annat perspektiv än bara detta turistande som man själv håller på med.
Så fortsätt med det alla ni. Jag tycker ju att också "Kikh" borde ha sin egen blogghörna (att skriva när hon inte jobbar så mycket hon gör just nu).

/ Anne
Svara med citat
Gammal 2011-07-11, 15:39
Kikhs avatar
Kikh Kikh är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006

Citat:
Ursprungligen postat av Alala Visa inlägg
...Jag tycker ju att också "Kikh" borde ha sin egen blogghörna (att skriva när hon inte jobbar så mycket hon gör just nu).

/ Anne

Kikh har blivit erbjuden sin egen hörna mer än en gång men avböjt. Jag klarar inte pressen som det skulle innebära att uppdatera och besvara frågor på begäran -allra minst i turistsäsong då jag arbetar ofta, länge och hårt. Tack ändå

//Kikh
Svara med citat
Gammal 2011-07-11, 16:24
LaRose LaRose är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2011

Jag har också tänkt, att en "Kikh-blogghörna" vore trevligt, men förstår varför du inte vill. Det är givande när du skriver i alla fall.
Svara med citat
Gammal 2011-07-11, 16:50
anneli56s avatar
anneli56 anneli56 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2006

Jag har också blivit erbjuden blogghörna men klarar inte heller av att skriva på "beställning" så att säga. Därför har jag min egen blogg.
Svara med citat
Gammal 2011-07-11, 17:09
Yannas avatar
Yanna Yanna är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007

Jag kände också ett tag det där trycket att skriva på beställning, men vartefter har det blivit ganska glest mellan mina rapporter och nu är det på den nivå jag klarar av utan att känna mig "pressad".

Yanna
Svara med citat
Gammal 2011-07-11, 19:12
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

Yanna, Kikh och Anneli, om ni skriver i hörnor, bloggar eller "bara" i vanliga trådar spelar ingen roll, BARA NI SKRIVER!

Lissi - nyss hemkommen från kvällsdopp i Kalmarsund, med Ölandsbron som utsikt.
Svara med citat
Gammal 2011-07-11, 20:00
Klick Klick är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2006

Jag måste medge att jag är numera sällan inne på Kalimera... har inte haft tiden och lusten riktigt så när jag läser att medlem / mar blivit stoppad / de blir jag lite chockad... Diskussionerna om den ekonomiska krisen och våldtäktsfallet som väckte heta diskussioner och skapade en het debatt men att det gick så långt som till personliga angrepp visste jag inte... Måste bara fråga (av ren nyfikenhet) vem blev avstängd och vad har hänt med Kalimera - himself?

K - som mer än gärna skulle läsa denna deckare i solstolen i sommar... Måste ju få veta upplösningen

Never mind!!!

Senast redigerad av Klick den 2011-07-11 klockan 20:30.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:16.