![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() - og takk for tipset om "The Lucky Horse Shoe" ![]() Jeg hadde nok aldri valgt et sted med d e t navnet, om jeg ikke hadde husket din anbefaling ![]() Gratis solstoler for gjester har alle tavernaer som ligger ved stranden, både i Petra og Anaxos, det gjelder å legge seg på "riktig" sted ![]() I Anaxos fikk vi den beste maten på "Paradise" ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tycker att "The Lucky Horse Shoe" låter bättre på grekiska. Minns inte hur jag hamnade där första gången men antagligen för att jag hade tur och valde deras solstolar utan att se namnet på tavernan. ![]() Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla greklandsälskare därute!
![]() Tack för alla tips och inlägg om Lesvos/Petra med omnejd. Känns som om jag fått en ganska bra bild redan - trots att det dröjer länge innan vi är där. Först nästa höst är dags för vårt första besök på denna ö och vi siktar in oss på 2 veckor på något av Apollos hotell "Islands" eller "Shining Star" så snart det blir bokningsbart! Även Fritids har ett lgh-hotell "Sunshine" som verkar kunna vara ett alternativ. Det verkar som dessa lgh-hotell har bra läge i förhållande till centum, med ex.vis promenadavstånd även kvällstid. Dock har jag inte hittat något inlägg som säger något om närheten till matbutiker/minimarkets, brödbutik samt uttagsautomat! Just vad gäller avståndet till matbutik är ju bra att veta, med tanke på allt vatten man brukar behöva bära hem! Flygrädd är jag också - men det verkar vara en acceptabel flygplats att landa och starta på! Tacksam för info från någon av Er som varit där och t.o.m kanske bott på några av dessa lgh-hotell! Hälsn. Annika |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|