![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Har aldri hatt det problemet, men jeg flyr med KLM, eventuelt SAS eller Lufthansa.
Men kan du ikke ha en bag som ev. har maksimumstørrelse for håndbagasje og legge laptop'en i den når du sjekker inn? |
|
|||
|
|||
![]()
Fløy tur/retur Chania i august med Norwegian og fikk ikke noe problem med dem om dette selv om vi hadde både laptop i veske og carry-on. Reglene er vel klare, men de praktiseres litt forskjellig så noen ganger er man heldig, andre ganger ikke.
|
|
||||
|
||||
![]()
Står inget som är solklart på deras hemsida själv flyger jag Norwegian inrikes flera gånge i månaden och har då cabinväska, data väska och en handväska oftast...inga problem. Samma lika när jag flyger till Aten aldrig stött på patrull för jag har mer än 1 väska..?
Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Har ALDRIG varit med om att en vanlig damhandväska räknas som handbagage...
/Outi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Netwolf ps självklart är det min fru som fått problem med handväska, inte jag ds ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Netwolf;253775]Då har du aldrig flugit med Ryan Air. Där gäller ETT handbagage.
När jag tänker efter så har jag nog löst det så med Ryan Air att jag lagt i handväskan i handbagaget :-) Väska i väska alltså. Fast jag åker nästan aldrig med RA. Mest med SAS faktiskt och där kan jag ha handväska, datorväska OCH kabinväska utan att nån muttrar. /Outi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det er tillatt med kun ett kolli kabinbagasje per person. Maksimum vekt er 10 - ti kilo. Maksimum størrelse er 55 x 40 x 23 cm. Kan det bli klarere? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Camilla |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|