![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tag med en vägskylt till festen så kommer alla att börja skjuta, det är den enda lek jag sätt på Kreta.
Olle |
|
||||
|
||||
![]()
Hej på er!
Min reseledare Uffe ![]() Kasta porslin har en arbetskamrat berättat innan om att så gör grekerna ![]() Netwolf Folkomröstning? Kanske va dem runt bordet kan beskriva 3 meningar om Grekland.Den bästa får full poäng. ![]() Tror som du att sydeuropéer umgås bara med mkt god mat och dans. Lissi Oftast blir det lekar på våra feste rmen ej alla ställer upp. ![]() Masse Eldans ? För långt till stranden samt lite för kallt ute nu, frost i Sjöbo ![]() Monica P Tack jo det blir en frågetävling , testar deras kunskaper om Grekland. Fysimera Vägskylt , nja lite väl vågat ![]() ![]() Yannis Visst är dem för härliga ? Söndagen bjöd på många goa skratt vill jag lova , ni är för roliga på Kalimera ![]() ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Birgitta! Jag tror inte att ni orkar med några lekar efter mat och dryck ... frågesport (kanske prisutdelning) ... och grekiska danser.
Ha en riktigt mysig grekisk afton. Opa! ![]() Lilla sjöborren. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Opa Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Gömma skatten kanske? Eller den traditionella "Momsflykten" som borde kunna lekas även sittande
![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
?
Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Om de ändå hade nöjt sig med att leka, men så är det ju, leken kan snabbt förändras till blodigt allvar ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() ![]() Ha det så trevligt på festen! Önskar jag vore där. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Karin
Häftig bild 14 .Fast den dansen får stanna i Grekland ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Du bor ju rätt nära Sjöbo samt önskade att du vore där. Kommer du ? Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men jag är bergis på att det blir en härlig fest. Du har ju lagt ner väldigt mycket arbete på att förbereda den såvitt jag förstår. Men kanske kan jag och andra här på forumet få vara med på en kant genom en liten rapport efteråt, ........ och gärna en bild från elddansen. ![]() Ha det gott! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Birgitta |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|