![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Gott Nytt År till er också!
Fortsätt gärna era rapporter från livet i Sigri. Krisen märkte vi dock av då vi var en vecka på fastlandet runt Aten över jul...Många matställen och affärer stängda...Men den grekiska värmen i människorna och vänligheten är som vanligt. Jag tror att öarna kanske klarar sig bättre. Precis som Arne skriver i sin hörna från Kreta så lever nog grekerna som vanligt...de stoppar huvudet i sanden kanske....ett fåtal matställen lämnar riktiga kvitton och "stora" hotellet i Edipso på Evia lämnade inget alls, ![]() Ja , ja....Vi orkade inte bråka....Gjorde man det på varje kvittolöst ställe så blev det verkligen ingen semester... ![]() Ha det så himla gott på Lesvos även 2012! Lissi och Claes - som väntar på del 2 av boken ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag brukar ge min man min önskelista på böcker före julen så att han skall kunna skaffa lämplig läsning till mig som julklapp. Och vad innehöll paketet? Jo, "Ett nytt liv vid vägens ände" förstås!
![]() ![]() Nu är "vägens ände" läst. Intressant och trevlig läsning. Tack, hoppas det kommer mera liknande en vacker dag. Gott Nytt år till Sigri! / Anne ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|