![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland i år? | |||
Ja, jag har redan bokat. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
165 | 61.80% |
Ja, jag ska boka senare. |
64 | 23.97% |
Nej, jag väljer något annat land. |
7 | 2.62% |
Nej, jag ska stanna hemma i år. |
5 | 1.87% |
Vet inte. |
18 | 6.74% |
Jag bor i Grekland. |
8 | 3.00% |
Antal röster: 267. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Bara min fot blir bra så jag kan gå igen, så ska vi nog försöka komma ner även nästa sommar.
Karin som bara kan hoppas ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är en diabeteskomplikation som kallas Charcotfot. En massa saker har gått sönder inuti foten med en inflammation som följd, och det enda man kan göra är att vänta ut det och hoppas att det läker. Har inte fått stödja på foten sedan augusti och de säger att jag åtminstone kan vänta mig ett halvår på det här viset, kanske längre.
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi ska till Parga 1v , vi åker 11 /8 samt det blir första gången dit . Sist jag var i Grekland va det 2009 och längtar väldigt mkt nu . En resa vi bokade redan i september . ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Jag åker ensam till Nafplio, om allt klaffar, över påsklovet. Språkkurs! Precis lagom pirrigt...
Den 30 juni packar jag med även familjen för en 18 dagarsluff i Kykladerna. Blir kul att återse denna ögrupp, med förhoppningsvis både nya bekantskaper och gamla godingar. Jag ska i sommar spana efter ett lämpligt ställe att fylla 40 år också, 2013, med plats för många vänner och släkten. Några förslag? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är klart att det blir Grekland i år också som så många gånger förut. Åker till Agii Apostoli på Kreta i juni med min fru Lena och ett 4-årigt barnbarn. Ifjor åkte jag själv till Zagora på Pilion halvön i april och fick uppleva påskfirandet där och det var en fantastisk upplevelse. Sedan blev det Parga i juni också med fru och ett 3-årigt barnbarn. Grekland är ett måste och jag kan inte tänka mig ett liv utan att åka dit.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
4-5 veckor i juli/augusti, har bara hemresan bokad då vi ännu inte inte vet om vi ska direkt till Kreta eller börja någon annanstans !
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men Du, med alla vänner där nere så kan de väl ordna nån slags "assistentjour" så de kan sjutsa runt Dig till olika näringsställen Du vill till och så hämta på visst klockslag.....Eller att Du lyckas ta Dig ner och sen bo bra och länge på något bra ställe....Karpathos måste ju i alla lägen vara mer läkande för Dig än Stockholm?? ![]() ![]() Lissi - som både skämtar och menar lite allvar. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Usch då. Så många otäcka sjukdomar det finns. Hoppas verkligen att det inte tar så lång tid att läka. I övrigt håller jag med Lissi: du läker säkert bättre på Karpathos än hemma. Krya på dig!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Också i år åker Bara barnbarnet och jag ner. Han stortrivdes där förra året och börjar bli en Santorini-fantast, liksom sin farmor.
Barbro ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är även resan till Kreta fixad, hade ju hemresan klar sedan tidigare men nu föll sista biten på plats. Hade tänkt att börja på fastlandet men de biljetterna drog iväg i pris + att avgångstiderna ändrades till det sämre så vi får spara den biten.
3300 kr enkel väg (totalt inkl alla extra påslag + prioriterad ombordstigning) till Chania för 2 vuxna 2 barn med , ja gissa vilka ![]() Jiho, dags för nedräknare ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det blir Kreta två månader på senhösten. Måste testa om man kan tröttna.
|
|
||||
|
||||
![]()
Det kan man inte Birger!
![]() Gunilla |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker till Agia Marina den 24 maj, 1 vecka. Det ser vi fram emot. Vi ska bo på Stefan Village.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nästa resa bokad, 18 augusti till Chania (var annars???), ingen hemresa bokad än men det blir väl med sista planet härifrån.
Gunilla-som hoppas på 6 månader/år i Chania och resten i Sverige |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har 2 bokade,,,26 maj 3 veckor,Rethymno,1 sept till samma så klart,dock bara 2 veckor då,men det känns underbart att få åka "hem"
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åker på långweekend månadsskiftet mars/april till Chania, Kreta. Ska boka en resa till Ios/Naxos i juni och kanske Chania igen i september -då ska jag bo på Lefkas Apartment och se hur Evita och Andreas har det. De har tyvärr inte öppnat 30/3
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Vi börjar med en kort resa med flyg ut sent den 5/4 och hem den 11/4 med destination Andros. Sedan har vi en 3 veckors flygbiljett med utresa den 24/8 till Samos. Vi kommer att luffa oss runt några för oss nya öar. Samos, Arki, Leros, Lipsi känns mest troligt. Men Patmos, Iraklia och Fourni låter ju också intressant. Angenäma problem med att välja. // KR |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Blev inget av IOS/Naxos i juni. Det blev Kreta i maj. Och nu blir det Kreta i september -17 dagar ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Blir en vecka i Agia Marina, Kreta i juni för mig och min kusin. Andra gången vi åker dit, senast var 2010.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|