![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Håller me dig men tyvärr så är inte alla lika starka och kan nog inte ignorera sånt.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ruby |
|
||||
|
||||
![]()
Snart börjar väl vi andra också och ta roliga kort bara för och kunna ha det här på kalimera
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin astigmatiker... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Dessutom - en av internets allra största fördelar är ju att man kan få en bild av en människa - utan att vara 'begränsad' till alla de intryck som utseendet ger! Så om jag skulle drista mig till att önska, så skulle fler användare ha bilder som säger något om dem, men inte visar hur de ser ut ![]() Fast själv är jag väldigt lik mig på min avatar - men det är det bara inkfish som har fattat än så länge ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vadå döma
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ruby |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det jag gillar med internetkommunikation är att man kan få intryck av människor utan att man känner till alla de yttre saker som i vanliga fall påverkar intrycket, dvs ålder, utseende, dialekt, röst, lukt, ögonkontakt, kläder osv. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() En bild i miljö, som din, säger ju dessutom mer än ett ansikte i närbild. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker att allas avatar säger något om personen oavsett om det är en bild på en själv eller något eller någon annan nämligen att alla älskar Grekland på nåt sett.Någon älskar havet,någon älskar naturen och någon annan drinkarna
![]() Hur som helst ni förstår va jag menar ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|