![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag gjorde nyss en provokationsinställning på min webbläsare för att försöka frå fram autoutloggning från Kalimeraforumet. Det lyckades!
Alltså; För att du ska komma tillrätta med problemet föreslår jag att du går in under Start- Inställningar- Kontrollpanelen- Internetinställningar- Sekretess. Där ger du tillåtelse för alla Kalimerarelaterade cookies. Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror att mrwalker ville försöka hjälpa dig så det är onödigt att hålla den tonen i ditt svar.
Som Arne skriver så är det säkert inställningarna i IE som spökar. Defaultinställningarna i IE 9 gör att man blir utslängd som du beskrivit. Gör så här: Inställningar -> Internetalternativ -> Sekretess Platser -> kalimera.se Tillåt -> kalimera.nu Tillåt Då står under Hanterad webplats. kalimera.se Tillåt alltid kalimera.nu Tillåt alltid Klicka Ok Problemet borta. Själv använder jag ofast opera eller chrome som web-läsare och där har jag inte sett detta problemet. /pawik |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Stephan Til pawik: Det var ikke min mening å fornærme eller krenke noen. Men jeg mener likevel at det er fornuftig å sette seg inn i det man svarer på, så slipper begge parter å sløse tid. Stephan |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|