![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej, jag vet att Norwegian har billiga resa till Kreta- Chania. Från Göteborg t ex kan man åka 2 vuxna och 2 barn för omkring 6000kr (tillkommer avgifter om man vill pre-boka plats och baggage). Norwegian flyger direkt. de flyger även till Santorini, Aten osv. men har inte hittat något billigt från Göteborg. Vi hade tänkt att boka med Malev (till Aten)men som tur hade vi inte riktigt bestämt oss
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla snabba svar, trots att forumet legat nere stor delen av dagen. Nu har jag lite koll och valmöjligheter, tack.
Jag har hittat flyg som kan passa med Norweigan fr Stockholm till Santorini eller Rhodos, eller från Gbg till Kreta. ( Vi bor utanför Jönköping). De flesta billiga flyg går nattetid, viss nackdel. Funderar över var som är bäst att utgå ifrån. Kreta, Rhodos eller Santorini? Kreta känns lite off, jag har åkt båt mellan Kreta och Santorini men minns inte hur lång tid det tog? Ja, valmöjligheter finns det ![]() Härligt med forum där det finns folk som svarar snabbt och bra ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Og når du bor i Jönköping, midt mellem Stockholm og København samt kort vej fra Landvetter, har du alle muligheder. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|