![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Hur viktig är solbrännan? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 13.97% |
2 |
23 | 16.91% |
3 |
43 | 31.62% |
4 |
40 | 29.41% |
5 |
11 | 8.09% |
Antal röster: 136. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Solbrännan är jätteviktig, men den skall inte vara fastbränd, älskar att ligga i solen, inte många meter från vattnet så att man kan svalka sig när det blir för varmt, har alltid tidigare sagt att det inte kan bli för varmt för min del, men tror att det i mitt fall är åldersrelaterat
![]() ![]() De eventuella skador jag redan bränt mig till fick jag väl redan som barn, aj aj aj så hemskt det är att lägga sig i en säng där det känns som man har brödsmulor i. |
|
|||
|
|||
![]()
Att vara lite brun innebär för mig att man känner sig både fräschare och piggare! Men...att ligga på stranden dag ut och dag in är inget för mig. En kombination av att ta ett dopp under dagen och sola några timmar för att sedan åka vidare för att upptäcka nya saker är perfekt för mig och familjen. Solskydd är en förutsättning för att inte bli grisrosa så fort man sticker ut näsan i solen
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inte ett dugg viktig, säger jag som bor här och har mer sol nu än när vi bara gästspelade sommartid. Däremot tar jag fortfarande alla tillfällen till att få mitt morgonkaffe i solen, även om det blir kortare stunder när sommaren är som hetast.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hellen kul att ngn fler älskar att ligga i solen,vi tycker det är helt underbart och så ner i vattnet för ett kortare eller längre dopp.Men vi har med åldern blivit lite mer benägna att söka skugga under de varmaste timmarna så i höstas köpte vi oss tom ett PARASOLL!!
![]() ![]() Har idag suttit i min vrå på vår altan och njutit av vårsolen. Monica ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|