![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Kefalonia har allt som ni önskar, Åk dit, ni kommer inte att ångra er! Skiathos och Naxos tycker jag också om men Kefalonia är nog ett strå vassare! Tycker jag
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hmm Kom på att bussarna vet jag inget om. Vi hyrde bil och körde runt. Det var helt ok att göra!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Busstrafiken är inte så utbred på Kefalonia som på många andra öar. Vist går det bussar över ön men med mycket få avgångar. Det finns även stadsbussar i Argostoli som även går till Lassi. Att bo i utkanten av Argostoli då bor man i norra Lassi. Att ta sig gående från mitten av Lassi till centrala Argostoli tar ca. 20 min. Det går även en badbåt från hamnen i Argostoli varje morgon.
Jag kan inte rekomendera att hyra 4-hjuling på grund av att ön är stor och det är många höjder att ta sig över så en personbil är att rekomendera. Jag har besökt många öar i Grekland och det finns ingen för mig som kan slå Kefalonia och vad jag vet så är det många som har den åsikten. Det blir i september som jag gör mitt årliga besök på Kefalonia. Ni kommer inte att bli besvikna på valet av Ö om ni väljer Kefalonia ![]() PANAKAKIS ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Badbåt låter ju jättemysigt! Och avståndet Lassi - Argostoli är ju inte långt så det ska nog inte vara några problem att isf bo i Lassi, där finns några rätt okej sandstränder som jag har fattat det som. Vi får ta oss en funderare, blir det inte Kefalonia i år så blir det definitivt en tur dit nästa år!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tycker absolut att ni ska åka till Kefalonia! Har ni varit på Naxos kommer ni att ÄLSKA Kefalonia
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mmmmm, Antisamos.Nu fick jag positiv flashback! Fantastiskt vackert och mysigt!
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|