![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vill du ha vida vyer går du upp i gamla Platanias, precis som Malin beskriver. Strax innan torget i byn tar du upp för berget. Nytt sedan i fjol är att Vigli, den högst belägna tavernan, faktiskt skaffat både bra mat och bra service. Troligen i ny regi... ![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Vill du ha vida vyer går du upp i gamla Platanias, precis som Malin beskriver. Strax innan torget i byn tar du upp för berget. Nytt sedan i fjol är att Vigli, den högst belägna tavernan, faktiskt skaffat både bra mat och bra service. Troligen i ny regi...
![]() //Kikh[/quote] Men Kikh, Vigli har väl alltid haft god mat och toppenservice. Vi har besökt dem i många år med samma familj som ägare. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
De gånger jag ätit där har maten varit djupfryst och dåligt tillagad, portionerna minimala och priserna höga. Servicen har dessutom varit undermålig, vilket fått mig att sky stället. Bara Salavantes i Kalamaki har legat under Viglis tidigare standard ![]() ![]() Jag är glad att de ryckt upp sig, för de erbjuder en fantastisk utsikt över Chania med omnejd. //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Kikh,har du någon favoritrestaurang i Chaniaområdet??
Sassa |
|
||||
|
||||
![]()
Mer än en!
I Chania stad: Oneirodromio, vid minaretet. To Steki To Xani Mauro Provato (Svarta Fåret) Busstationens taverna. I Stalos: Leventis I Agia Marina: Uncle Tom's Romanza Skala I Platanias: Marika's Platanos Abellopas Drosia Drakianas I Gerani: Aidonissos I Ravdouxa: Waves on the rock Och det var bara i havsnivå det ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Åh vad många! Tack! Har prövat några och nu fick jag fler tips
![]() Ska verkligen bli kul att få pröva busstationen, blev så sugen när jag läst din blogg,förresten tack för den också ![]() Sassa |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|