![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
"
Amorgos är ett mycket bra förslag men två dagar där är alldeles för kort tid. Ni får för mycket restid där nöjet att färdas på havet inte uppväger olägenheterna. Eva " Men snälla Eva.L,, Bröllopsreseparet har ju faktiskt efterfrågat förslag på resmål. Att då sabla ner på förslag som lämnas känns en smula förmätet! Bättre då att du själv lämnar ett eget förslag på aktiviteter... Arne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Annars har jag lämnat andra förslag i tråden som pärlan Folegandros och det romantiska hotellet Fata Morgana. Samt tips om att surfing och dykning finns på Paros. På Amorgos tycker jag att promender i naturen slår det mesta ex den korta mellan Katapola och Chora. Annat trevligt är att sitta i hamnen och titta på alla fina segelbåtar som kommer in där. Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för era bra svar,nu känns det som vi har lite mer kött på benen.
Vilken är party-ön där omkring då? |
|
|||
|
|||
![]()
Ios är partyön för de lite yngre...så där runt 20 år..och backpackers. Santorini och Mykonos har för alla åldrar men Mykonos är lite mer åt Jet-set hållet.
Ingela |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla svar.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej! Vet inte vilken tid ni åker på er bröllopsresa och hur gamla ni är. Men Santorini som jag inte känner till sådär väldans mycket, passar nog er bra, romantik, solnedgång, vinodlingen. Men som fler föreslår, vill jag också tipsa om Folegandros och Ios. Åker ni då till Ios, måste ni besöka Manganari stranden också och inte bara Mylopotas. Man kan åka båt eller buss dit...
Amorgos och Koufinissi är också öar som jag skulle återvända till. Men ang Ios, är det lite beroende på vilken tid ni åker...... |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|