![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Åk till Phytagorion på Samos!!!! Helt underbart
|
|
||||
|
||||
![]()
Lesbos är en av Greklands största öar med en mycket varierad natur. Kanske ett alternativ. Inte mycket av turismens baksidor finns på den här ön och det är en ö jag gärna återvänder till. Tror att det fortfarande finns charter dit med någon arrangör.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Som Lissi föreslår jag också Samos. Sedan tycker jag att ni på egen hand åker till den lilla genuina ön Fourni.
På Fourni lär man känna hela befolkningen på ett par dagar. Inte många turistiska inslag. På Fourni kan man hyra moppe, bada på små stränder, vandra samt ENBART VARA. Om ni vill ha lite mer liv och rörelse väljer ni Patmos istället för Fourni. Men vi tycker att Fourni är ett bättre alternativ. B och A, ambassadörer av Fourni. |
|
||||
|
||||
![]()
Parga synes jeg er et fint og rolig sted å være samtidig som det er mye å oppleve enten med diverse båtutflukter eller vandringer..
Mye god mat og passe med shoppingmuligheter Man bor ved den bitte lille stranden og gjerne på Achilleas Hotel ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med Janne här på Kalimera, Skopelos är helt fantastiskt, massor av fina badvikar att upptäcka, har aldrig varit på en grönare grekisk ö och Skopelos stad hur fint som helst med många svindlande gränder, superbra restauranger. Är så himla fint. Jag besökte Skopelos förra året. Verkligen ett superbra val, det är Grekland på hög nivå!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
SKOPELOS så underbart vacker ö. Besökt den tre gånger - det kommer att bli fler. Phytagorion på Samos inte lika mysigt enligt mitt tycke - men som sagt alla öar har sitt. Trevlig resa!
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|