![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Priserna har gått upp.. Flygstol ifrån göteborg-santorini kostade i mars 3998 7-21 juli. Samma flygstol i maj 6498 kr. Detta när media började skriva om att priserna i grekland skulle gå ner.. Samma om man tar hotell+flyg. Förra året vid midsommar på captain yannis 2 veckor. 6800 kr. I år 9800 kr. Åker man som jag gör 7-21 juli kostar det 11300 kr. Bokade flygstol och bor precis jämte captain yannis för totalt 8900 kr. Har då pool vilket inte captain yannis har. Så charter bolagen har spetsat på rejält. Det är billigare och boka flygstol och boendet själv mycket smidigt är det oxå och inte svårt. Mindre än en månad kvar
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Pusslar man lite går det hitta riktigt bra priser. Midsommar till Kreta 1297
![]() Lycka till med letandet! // Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har upplevt att i år har det verkligen varit låga priser på flygstolar till öar jag reser i Grekland. Airtous har ofta bra stolspriser och även Appolo ibland.
PANAKAKIS ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det är sant att Airtours ligger lite lägre. Där ser jag att det går att få 2 veckor till Grekland för drygt 4500 kr. Så det är väl charterns flygstolar som skjutit i höjden de senaste veckorna.
Tack för tipset att boka olika bolag för sträckorna, det har jag inte tänkt på. Men som du också säger, det funkar främst för ett par av resmålen. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|