![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Da er det Apollo og deres reiseleder som har et problem og som de må ordne opp i umiddelbart. Makan til holdning! Ser ingen grunn til at du skal måtte legge ut pengene og så søke om å få dette refundert.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ska se om jag kan maila från min iPhone. Reseledaren sa bara att hon inte kan göra något för hon sitter inte med hemsidan. Tack för ingenting
( tycker det är märkligt att dom en kan göra så. Dom borde ju ändra på hemsidan så fort dom kan kan. ![]()
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Dubbelrummen har gratis och lägenheterna kostar står det idag på apollos hemsida, hur konstigt är det då??? Dom har varit snabba och ändrat idag sen jag pratade med reseledaren igår. Då gick det minsann fort att ändra
Ska höra av mej till Apollo på måndag när jag är hemma, för dom har kört med falsk marknadsföring. Ska resa hit igen i september men då ska vi bo på spiros och där vet jag att ac ingår.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Det høres ut som guiden tar veldig lett på dette.Vedkommende må jo uansett kunne kontakte Apollo hjemme og få en avklaring på dette. Stå på og ikke gi deg ovenfor Apollo! Du har kjøpt og betalt en tjeneste hos dem, så det er deres plikt å overholde dette. Lykke til! La oss høre hvordan dette ender.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|