Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-12-17, 21:20
Lisbeth K Lisbeth K är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2005
Standard Sv: Då var det bokat! Hurra!!

Ja vi flyger från Arlanda i "gryningen".....Skönt att ha en heldag vid framkomsten! I år tar vi en taxi eller hyrbil direkt från flygplatsen på Karpathos (det känns som att vi får lite mer tid)

Vi kan väl försöka att hitta varandra på Arlanda då!?!?!? Det skulle ju vara roligt att ses i det verkliga livet!
Jag trodde faktiskt i min enfald att det skulle vara enkelt att fixa boende i september.................
Ha det gott!
Svara med citat
Gammal 2005-12-17, 21:22

Det där med april låtsas jag att inte se....................
Svara med citat
Gammal 2005-12-18, 13:34
Ivis avatar
Ivi Ivi är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Lisbeth K
Det där med april låtsas jag att inte se....................

Ivi
Svara med citat
Gammal 2005-12-18, 21:22

Vi kan tyvärr bara ge oss iväg 1 vecka, det känns lite i minsta laget ...men det är ju bättre än inget. Idag har vi introducerat våra vänner på alla hemsidor som vi vet om, där man kan läsa om Karpatohos & Zephyros Village! Lovar att dom blev "tända"
Efter som det är 1:a gången som vi får med dom till Grekland så känns det X-tra viktigt att det blir så bra som möjligt och då faller valet naturligtvis på Zephyros vad det gäller boende.
Det skulle verkligen va´ jätte roligt om vi kunde slå oss i "slang" på flygplatsen!!
Ha det jätte bra så hörs vi av längre fram!!
Svara med citat
Gammal 2005-12-18, 11:56
Ingrids avatar
Ingrid Ingrid är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Citat:
Jag trodde faktiskt i min enfald att det skulle vara enkelt att fixa boende i september.................
Det er nok ikke så vanskelig å finne tak over hodet i slutten av september. Men hvis en ønsker et spesielt sted, som er veldig populært, som Zephyros, er det lurt å være tidlig ute med å bestille, som dere. Skal dere være 1 eller 2 uker?
Svara med citat
Gammal 2005-12-18, 13:33
Ivis avatar
Ivi Ivi är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ja vi flyger från Arlanda i "gryningen".....Skönt att ha en heldag vid framkomsten! I år tar vi en taxi eller hyrbil direkt från flygplatsen på Karpathos (det känns som att vi får lite mer tid)

Taxi blir det nog för vår del också, hoppas att vi har sparat tel.nr. till den mycket trevliga chaffisen (grekamerikan) vi anlitade ett par gånger i våras...

Vi kan väl försöka att hitta varandra på Arlanda då!?!?!? Det skulle ju vara roligt att ses i det verkliga livet!

Jomenvisst! Min man har definitivt sin Kalimera-tröja på sig , en annan "drunknar" i sin, borde ha beställt barnstorlek! Men det är ju några dagar kvar till avgång , så vi hinner säkert komma överens om något.

Ha det gott!

Detsamma!

Ivi
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:57.