![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ia, nästa gång tar du dig tid till ett besök på Kalymnos!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, får se på det...bor man i Matachari så er det jo bare en liten båtttur over.
Til Kos reiser jeg helst bare på langhelger.... Kykladene er min favoritt og der er jeg gjerne 3 uker i slengen i juni/juli ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Kul att du svarade och framförallt att du gillar Kos. Håller med Monica , du måste bara besöka Kalymnos oxå. Det är så mysigt och trevligt där ![]() ![]() Själv bor jag privat när jag är i M/hari men det finns ganska många hotell som du kan välja mellan. Jag har inte kunnat åka på ett par år men nästa år ska eventuellt några ur min familj följa med om nu mamma orkar oxå. Vi bor då inne i stan på Imperial som jag varmt rekommenderar om du tänkt dig att bo där någon natt. Mycket trevlig familj som äger hotellet. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Imperial har jeg bodd på, et hyggelig sted. Bodde vel der for 6-7 år siden.
Men har man balkong i feil retning er det utrolig mye bråk fra ungdomer i juli/august. Vi fikk byttet så det ble bra ![]() Blir nok ikke noen Kos-tur på meg i år... blir Amorgos eller Sifnos og aller helst Ikari i tilegg...selv om båtruten ikke er optimal. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|