![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Apropå sängbilder. Kolla denna matvarubutik på Kreta. Här sålde de verkligen det mesta!
![]() ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Åh...en sån fin liten säng.... ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag håller med i de flesta punkterna Janne tar upp.
Sett i backspegeln har jag nu svårt att fatta att man kunde hinna med 4 öar på två veckors semester för tjugo år sedan. Och det med små barn. Jag åker ju ut med RB nu på onsdag och jag skulle inte kunna tänka mig mig att sova på bussarna. Hellre då en snarkande pensionärskollega i sängen intill än att sova på busstaket i tropisk hetta med tropikernas alla ljud ringande i öronen. /pawik |
|
|||
|
|||
![]()
Ja jag förstår inte heller vad det är för fel på den sängen.Nog skulle jag kunna sova i den förutsatt att maken och jag inte skulle dela på den,då blev det allt för trångt
![]() Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Først vil jeg si at j e g også godt kunne ligge i den sengen på bildet ( Sikinos) dersom madrassen var god
![]() Jeg husker faktisk ikke sist jeg lå i en hard/vond seng slik vi gjorde i blant " før i tiden" og det betyr ikke at vi har lagt oss på en mye høyere standard. Jeg reiser også sammen med "en dårlig rygg" så sengene e r viktige ![]() Men jeg sier som Ole Brum ( heter han det i Sverige forresten ![]() "Ja, takk, begge deler" - gjerne b å d e billig o g bra ![]() - det er det nok enklere å få til om man, som oss, (nesten) alltid reiser i l a v sesong ![]() Tilbake til Sikinos : Det er jo litt merkelig at den enkle sengen er plassert langs veggen der lampene viser at det har stått t o senger, eller en dobbeltseng ![]() For å avgjøre om j e g ville bodd i rommet, måtte jeg ha sett mer enn sengen - det ser da ganske "nymalt" ut der, og flisene er pene /av en standard jeg kjenner godt. -så for meg hadde nok beliggenheten avgjort + uteplassen/balkongen & u t s i k t e n ![]() Tenkte jeg skulle vise den største sengen vi har hatt noengang, det var på "Simatos" på Kefalonia ( Lassi) - et deilig sted forresten, også om sengene hadde vært bare halvparten så brede ![]() Vi målte dem ikke, men disse var nok 3 meter : ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja, den sängen var verkligen i King-size!.. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|