![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har undersökt hur det är med Elektra Taverna i Sundbyberg (Stockholm). Hemsidan är nedlagd, utskänkningstillståndet drogs in i maj förra året och konkursansökan är inlagd ett par månader senare.
Jag kontaktade Arnes son, som är en av kommunalråden i Sundbyberg och han sa att Elektra finns inte längre kvar och ingen annan grektaverna heller i stan. Det var han som drog in utskänkningstillståndet. Så Janne du kan stryka Elektra Taverna. ![]() Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Taverna Tzatziki i Helsingborg finns inte kvar längre... Har sadlats om till Siciliansk mat numera...
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
""Jag kontaktade Arnes son, som är en av kommunalråden i Sundbyberg och han sa att Elektra finns inte längre kvar och ingen annan grektaverna heller i stan. Det var han som drog in utskänkningstillståndet.""
Birgitta, Jodå det finns en på Tulegatan 4 i Sumpan Rhodos Grekiska Kolgrillen ![]() Camilla |
|
|||
|
|||
![]()
Kan tipsa om restaurang Akropolis i Bollnäs!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Athena i Flen som har live musik i dag lördag 16/3 ![]() I Eskilstuna ska det öppna en i slutet av mars som skall heta Mythos. lolis |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tips! Den är med på listan nu.
Tack för tips! Den är också med på listan nu. Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och i Jakobsberg har vi Korfu Kolgrill. De har i mitt tycke god mat och stora portioner. Nu är det visserligen något tag sedan jag åt där sist, men jag antar att det fortfarande är samma goda kvalité på maten.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tips! Finns med på listan nu.
|
|
||||
|
||||
![]()
Amvrosia, Alingsås. http://aguiden.com/alingsasguiden/amvrosia.htm
|
|
||||
|
||||
![]()
Stort tack för tips! Jag lägger ut det under dagen.
|
|
|||
|
|||
![]()
det finns en "Grekisk" Kolgrillsrestaurang i Avesta....
Dionysos heter den.. http://www.facebook.com/DionysosAvesta |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|