![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Maji och Riitta! Tack! Så fantastiskt fina bilder i era album. Det känns i magen när man ser hur vackert det är på Amorgos. Man fylls av en särskild vördnad nästan. Eller jag vet inte hur jag ska beskriva det riktigt. En speciell känsla helt enkelt.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kanskje vi sees i en grend..på en vandringsti, strand eller på en ferge
![]() Jeg tenker å besøke Amorgos, Folegandros + en snartur på Paros og Santorini fra forhåpentligvis 15 Juni... har nesten 3 uker til rådighet ![]() Ha en strålende tur! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vore kul att springa på varandra någonstans där i krokarna |
|
||||
|
||||
![]()
Ja har du fortsatt hår-flettene dine.. så kan det alltids hende jeg jeg spør både deg og noen andre ukjente ( om de også har fletter) om du er du...hehe..
JA, synd Amorgos og Folegandros ligger så lite tilgjenglig til hverandre...men ønsket er å oppleve begge de to øyer som er helt nye for meg. Jeg lander også forhåpentligvis på Santorini ( Har bare bestilt retur 4. juli) og reiser direkte til Amorgos. Tenker så å ta et par-tre dager på Paros for å inspisere litt før en jentetur dit i September... så blir det Folegandros og et par netter på Santorini før hjemreise. Lengter etter sol og varme...så blir nok bra uansett ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej,
Under hög- och mellansäsong, ~15/6 - 15/9, ligger inte Folegandros och Amorgos så långt från varandra. Detta tack vare Seajets, ehuru svindyra, katamaran som i stor sett dagligen tar dej båda hållen på ca 2 timmar. /Ola |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|