![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
[quote=SommarochSol;303623]
![]() Om man åker in till Chania ska man då åka buss eller taxi? Är det bra vägar för barnvagn där? som jag förstått ska det finnas tre badvikar i Agii Apostoli men vilken är bäst och är det långt avstånd mellan dom? . Jeg anbefaler dere også å komme dere til Kalamaki. Hvis du går den lange stranda vestover fra Agii Apostoli (altså motsatt retning av Chania by) så finner du helt i enden en fin plass for barn og voksne. Restauranten Iridas plakat syns godt fra vegen. Dere kan gå - det tar vel en halvtimes tid langs veien. Det letteste er kanskje å ta bussen når dere har vogn. På denne stranden er det gratis solsenger og servering på stranda. I år går våre turer ikke til Kreta i det hele tatt, men vi kommer nok tilbake neste år. Vennlig hilsen Pelagia |
|
||||
|
||||
![]()
Min favorit är sedan många år Flamingos. Bästa maten och servicen!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Har en annan fråga. Är det någon som har något riktigt bra matställe där det serveras Lamm?? Antingen en restaurang här i AA eller Chania? Svärfar kommer nämligen ner imorgon och han pratar alltid om en underbar Turkisk Lammgryta som de brukar äta när de är på semester där. Så skulle vara roligt om vi kunde ta han på någon riktigt bra restaurang där de finns Lammgeyta eller nåt med lamm som bara är Wow? |
|
|||
|
|||
![]()
Hei.
Du kan jo prøve Ela eller Strata i gamlebyen i Chania. Jeg vil tro de har slik gryte begge steder. Ellers har også tavernaen på hotell Telchinia (ved siden av Flamingos) en type slik gryte, men jeg anbefaler nok å dra til byen. Vennlig hilsen Pelagia |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|