![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /kimmen, som inte har en aning om vad en "phablet" är... |
|
|||
|
|||
![]()
Det er sådan én, som egentlig er for stor til at være en phone og for lille til at være en tablet...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag lägger nog min röst på att behålla sidan som den är. Är nog snart den enda som är kvar i detta land att inte ha en smartphone, åtminstone i min generation.
Denna sida känns som en trygghet i en röra av övriga, moderna hemsidor. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Då behöver jag genast köpa en ny smartphone för min snart väldigt antika galaxy mini kommer inte klara denna app ![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Här finns faktiskt en till som äger en mobiltelefon som ENDAST används till att prata i och sända/ta emot SMS med. Får oftare och oftare höra att jag är gammalmodig, att jag anses som att inte vilja hänga med i utvecklingen. Jag vet mycket väl vad jag vill använda för slags teknik, blir enbart stressad över ATT känna mig tvungen att hänga med i den s.k. utvecklingen. Blir jag smartare av att använda en smartphone ??? /Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi kanske kan starta en klubb som antagligen, sorgligt nog endast kommer att ha en handfull medlemmar
![]() Ja jag är väldigt principfast och bestämde mig tidigt i smarttelefonernas lansering att ej skaffa en sådan, och det är jag mycket nöjd med. Att se majoriteten av folk på gator och torg sitta och stirra ner i en telefon t.o.m när man sitter i sällskap med vänner eller familj tycker jag är helt bedrövligt att se. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /kimmen |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|