![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tre fina svar har jag fått!!Och jag lovar att de är antecknade, stort tack från Ewa i snöyran
|
|
|||
|
|||
![]()
Eftersom vi bara varit på Samos en gång kände vi inte till dessa tips. Jag förstår att Manolates är välbesökt av turister, men det var ju mysigt ändå. Är dessa byar av den typen? Vi gillar verkligen genuina platser, är dessa byar mer "genuina" är Manolates?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Marathokambos har jag också varit i Det var mysigt! Stranden nedanför var stenig minns jag men vi hade den HELT för oss själva och det var ändå andra veckan i augusti! Berodde det kanske på stenarna!?
![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Att folk är så allergiska mot stenstränder förvånar mig. Jag gillar dem, förutsatt att det är sand i vattnet.
Hur funkar det att beställa mat på tavernorna i de mindre byarna? Antar att menyer inte finns på engelska? Eller ni kanske är så pass bra på grekiska att ni klarar er? |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jodå att besöka köket har vi gjort, det funkar ju bra och gör att det inte behöver bli några missförstånd.
Vi har däremot varit på en grekisk ouzeria där det inte talades ett enda ord engelska. Inte det enklaste precis... |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|