![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Trevligt att fått följa Er resa i både text och bild!
Ha, en fin hemresa!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag önskar er en trevlig hemresa och tackar för trevlig läsning under er resa. Även ett tack till våra möten under julen. Som jag skrivit tidigare, kul att träffa er.
Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Jätte mycket Tack!
![]() Det har betytt så mycket för mig att kunna följa er var dag i er vardag. Det har förhöjt min tillvaro här i vinter - regn Sverige. Håller med de tidigare svaren från Sanny12, Zakka, Massa, Alala, Athanasia, osv.... med flera! ![]() God Hemresa till Er Arne och Birgitta! ![]() Allt Gott! ![]() Marja |
|
||||
|
||||
![]()
Tusen tack för denna resan!
Jag önskar er allt gott o det inkluderar en behaglig resa hem. // KR |
|
|||
|
|||
![]()
Arne och Birgitta tusen tack för denna resa,kommer att bli lite tomt nu när det inte finns en dagsrapport att läsa.
Välkomna tillbaka till Sverige och kylan,här i Boden är det just i detta nu -32,8 grader.Frågar du mig så tycker jag att det ONÖDIGT kallt ![]() Än en gång tack för denna resa!! Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tackar också så mycket för era dagliga rapporter! Era vinterresor har fått mig att allvarligt fundera på att göra en lågsäsongsresa till Kreta någon gång. Ha en trevlig hemresa och välkommen till ett kylslaget Norrland
![]() Maria, från ett Norrbotten i -30 grader |
|
||||
|
||||
![]()
Varmt tack för en spännande resa!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för denna tur och välkommen hem till kalla nord -31 ikväll. Fina bilder och intressant läsning
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
A och B! Jag är inte lika morgonpigg som ni är, utan har därför börjat dagen med att, fortfarande under duntäcket, läsa den senaste rapporten från Kreta. Sämre uppvaknande kan man ju ha, så det blir lite trist att det nu blir ett uppehåll till er nästa greklandsresa. Tack för den här tiden och välkomna hem till en temperaturskillnad om närmare 50 grader!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Riktigt så hemskt som 50 graders temperaturskillnad är det inte. Vi har -15 men även det kan ju kännas kallt men lindring i kylan väntas. Det är Norrbotten och norra Västerbotten som har haft riktigt kallt. Här i Umeå har det varit ganska normalt den sista tiden men mindre snö än vanligt. Eva
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|