![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Förövrigt tycker jag att Arne har en ganska stor poäng med sitt inlägg. jag har väl aldrig varit säsrkilt förtjust i bildgåtorna även om jag gissar ibland. Det som kanske skulle göra det lite roligare är om den som lagt in gåtan sedan den är löst berättar lite om platsen där bilden är tagen och kanske när den togs. Det är ju just små berättelser från olika platser som jag saknar numera i forumet.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
H v a om den som synes et gåtebilde er fint/interessant skrev at det ville være fint å høre litt om situasjonen/stedet ![]() D a ville den som la inn gåten v i t e at noen var interessert ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Et lite hjertesukk:
Om jeg eller en annen for eksempel sier at vi aldri ville bodd på AI, og begrunner det (f.eks. med at det uheldig for lokalsamfunnet, både i følge grekere og større undersøkelser), så er det straks noen som føler seg forulempet. Det er derfor det er litt vanskelig å ytre en mening her, fordi noen straks tror at vi sier noe slemt til dem fordi de velger AI, at vi er besserwisserere, elitistisk, ser ned på andre eller lignende. Men det er jo ikke slik, jeg kan bare uttrykke min personlige mening. Vi har alle en, om det meste i Hellas. Noen kan mer enn andre om enkelte tema, alle har vi våre spesialkunnskaper om ett eller flere ting/steder i Hellas, og det bør være ok å fortelle om dem, ha en mening om dem, være saklig uenig i en annens mening om dem, uten å sette merkelapper på hverandre. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Uansett tema er jeg helt enig med deg i at man ikke skal idiotforklare noen. Men å si (saklig, selvsagt) hva AI gjør med lokalsamfunnet, det må det også være rom for. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|