![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Började med Kos 1978 och sen har det blivit MÅNGA öar (48), men aldrig Rhodos. Jag drömmer inte speciellt om Rhodos heller, är ganska nöjd med att återse många av favoriterna nu. (Jag deltog inte heller i "Mina drömmars Grekland"). Marianne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det känns skönt att drömma om återseende av öar idag, och inte nödvändigtvis nya mål. Det var därför jag inte kunde delta i "Mina drömmars Grekland", som handlade om icke besökta platser, - annars är det kul med Jannes olika omröstningar och jag deltar gärna. "Vilken plats återvänder du helst till" kunde vara ett förslag. Bästa artist är ju också kul att följa för tillfället. Marianne ![]() Senast redigerad av Marianne den 2006-02-02 klockan 12:30. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror att om man gjort denna frågeställning någon annanstans
t.ex. på Aftonbladets hemsida eller dylikt, så hade man fått helt andra svar. Tänk på att precis som avancerade akvarister som typ ciklidodlare har sina forum. Har ni (vi) Kalimera. Många här är tvättäkta Greklandsentusiaster och ni röstar helt annorlunda än gemene man som kanske känner till lite grand om några enstaka öar. ![]() Svaret blir ju inte mindre intressant för det. Bara annorlunda! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|