![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Här kommer några färska bilder från Katapola, titta och njut....
Fler bilder kommer.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tycker inte att det ser ut att blåsa så mycket. Angående filmen så kom den 1988, så 33 år sedan var det inte. ![]() Trevlig tur till Chora du och Yanna! Jättekul att ni skriver och berättar. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Janne, bilderna är tagna igår, då blåste det inte så mycket, däremot ikväll, vi sitter och huttrar på tavernan The Corner!..:-)
Sunny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åhhh!!! Vad jag längtar nu. Bara två och en halv månad kvar tills jag är tillbaks på Amorgos.
Tack för fina foton Sunny. Och angående Chora jaaa! Den är sååå vacker! Underbar att gå vilse i så liten den nu är. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Där har vi suttit och huttrat många gånger, men sämre ställen finns att huttra på, inte sant.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kan rekommenderas, samt Tavernan Mythos, lika bra där, fler lär jag hinna besöka. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Marja;331827]Hej Sunny och Yanna!
![]() Ni två kommer nog att få en bra och kul tid ihop låter det som. ![]() Amorgos i mitt hjärta för många år sedan men mitt minne sviker mig aldrig. Jag var kär i en grek en passion i mitt liv. Det var i Amorgos jag kände att vi hörde ihop. Glömmer aldrig de dagarna vi tillbringade där. Det väcker minnen som är så sköna. Vet att jag nu är för privat men jag känner för att berätta detta. Ha en underbar semester! Marja ![]() Mmmm....skulle inte vara helt fel att vara på Amorgos och vara förälskad i en grek... ![]() ![]() Kan känna igen den känslan du beskriver, men jag upplevde den på Kreta för ett visst antal år sedan... ![]() Sunny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
En fin solnedgång och ett något stormigt hav ikväll den 6 maj..
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för trevliga bilder Sunny! Hoppas att vädret gosar till sig för dig. På en hel månad lär det säkert hinna bli varmt och gott.
För mig låter det som att du har fått till ett väldigt bra pris för bilen. Kul! Hälsa så gott till Yanna från mig. Vi har aldrig träffats men haft en del kontakt här på Kalimera. Hoppas att ni får fina dagar tillsammans där på Amorgos som är en av mina önske-öar! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja, till Amorgos måste du/ni åka! Ett paradis på jorden verkligen!! Om ett par timmar ska vi iväg till Chora, härligt!! Sunny ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - så fint dere høres ut til å ha det i sammen på på herlige Amorgos ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Njut nu för fullt, Sunny och Yanna! / Anne ![]() |