![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - og Kzo e r vakker, men kanskje liten for deg? - et miniSym ![]() Det er stadig gode tilbud for oss reiseglade/gale ![]() ![]() ![]() Når det gjelder APOLLO, så har de tidenes tilbud fra Norge nå ![]() K U N 98!!! kr t/r til flere greske reisemål ![]() Det er jo fantastisk å kunne utnytte et s å godt tilbud, m e n et hån mot de somhar betalt de høye prisene de opprinnelig hadde... synes jeg! Når det gjelder min/vår tålmodighet i fht regn/ dårlig vær i ferien t r o r jeg det mest skyldes muligheten vi har til å reise oftere/ være her lenger nå enn vi hadde før ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Klart man vill ha sol och värme när man har genomlidit den låååånga, kalla och mörka vintern i Sverige... det är väl helt normalt att känna så..
![]() ![]() Sunny(som trots blåsväder på Amorgos njuuuuter till 100 %.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så härligt Kari!
Kastelorizo är en av mina absoluta favoritöar. Njut vidare! // KR |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Visst trivs jag i Grekland också med någon mulen dag eller två men en hel resa skulle nog göra mig lite för besviken. Tack Kari för att du delar med dig av era erfarenheter. Kzo låter som en ö i min smak och dessutom lagom stor. Eva |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|