Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-05-14, 13:42
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Pireus-Amorgos

Citat:
Ursprungligen postat av larvih Visa inlägg
Du kan evt. købe et kort fra Terrain eller Anavasi.

Her findes en beskrivelse af ruten til Profitis Ilias.

Ha' en fortsat god semester på Amorgos.
Tack, för länkarna ska studera dem noga!!..
Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 16:51
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12 Visa inlägg
MEN som sagt ingen markering som visar vägen upp till Profitis Elias, bättre utmärkt kunde det ju vara, med tanke på att det är så sevärt!!..
Jo, det hade varit tacknämligt. Om du ska göra ett nytt försök kan jag prova att lägga ut några bilder som kanske hjälper dig. Du vill väl inte missa denna vy?

Långt därnere ligger Agia Anna.
Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 17:23
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012

Tack, det vore jag tacksam för om du vägleder mig med bilder.. ..envis som jag är så kommer jag ju att göra ett nytt försök!!
Den vyn vill jag absolut uppleva!!..

Sunny
Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 21:09
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Tack, det vore jag tacksam för om du vägleder mig med bilder.. ..envis som jag är så kommer jag ju att göra ett nytt försök!!
Kolla in den här sidan som jag skrev efter vår första vandring till Profitis Elias.

Den vägledningen stämde då, men kanske inte idag. Jag har färskare bilder men hinner inte lägga ut dem nu. Tänkte bara höra om du känner igen dig någonstans.
Svara med citat
Gammal 2014-05-13, 12:55
Yannas avatar
Yanna Yanna är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007

Citat:
Imorgon är jag solo, Yanna åker som sagt hem tidigt på morgonen, vi har haft en trevlig vecka tillsammans, med många skratt och trevliga upplevelser!
TACK, igen Yanna för gemenskapen!!

Sunny
Ja, vi har verkligen haft trevligt och höjdpunkterna var förståss bilutflykterna och den till Egiali gör att jag ger Egiali många fler poäng än jag gett tidigare, då Katapola varit min favoritby. Nu får dom samma betyg av mig. När/om jag åker till Amorgos igen, så ska jag bo i båda byarna.
TACK själv, Sunny, utan dig hade jag inte sett så mycket utan bil. Det gick ju ingen buss heller, så jag hade ju fastnat i Katapola!
TUSEN TACK, Sunny!!!

Jag hade en låååång hemresa, med några timmar att spendera på Naxos och Santorini (hamnen), men jag tyckte tiden ändå gick fort, just pga alla stopp. Båtresan Santorini-Heraklio var det grov sjö och några mådde inte tip-top, men jag klarade mig bra. Båten blev försenad, så jag hann inte med 8-bussen Till Rethymno och fick ta 9-bussen...seeegt i sista stoppet. Åkte från Amorgos kl 6 på morgonen och var hemma 22:30.

Jag hoppas du får många underbara dagar på Amorgos, ska följa dig hela vägen! KRAM!

Yanna
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:50.