![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för trevliga kommentarer Lissi, Maji och Ylvan!..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
För några år sen åkte jag med Blue Star från Naxos samma dag som jag skulle flyga hem. Färjan blev 20 minuter försenad och var alltså i Piraeus 15.20. Jag hade ändå gott om tid och hann med en lunch i Piraeus, men då gick mitt flyg förstås en timme senare än ditt, 20.40.
Blue Star är ju stora och pålitliga färjor och med samma marginal skulle jag absolut gör om det igen. Om allt flyter som det ska så borde du ju hinna, men om du inte gillar att stressa så kanske en övernattning i Aten är att föredra ![]() För övrigt vill jag tacka för dina inspirerande vandringsreportage och ser fram emot fler ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack, Smultron!
Får se hur jag gör med hemresan, det är ju långt kvar dit.. ![]() Roligt att också du uppskattar mina rapporter!! Sunny (direkt från Egiali) ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Så otroligt rätt av dig! Man lever bara en gång (tror jag i alla fall) och man vet inte hur länge! Leva här och nu, göra det man vill och kan, helt rätt! Och vingård njuta ännu längre av dina härliga rapporter. Jag kommer att följa din resa från Tilos, åker ju dit på söndag. Skriver några rader därifrån. Hur gör man för att få in bilder här? Njut av semestern! ElisabethK |
|
|||
|
|||
![]()
Magnifico!!!!
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|