![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken otroligt aktiv och innehållsrik semester du har Birgitta!
![]() Och jag blir så glad av att du delar med dig så frikostigt med både bilder och beskrivningar, det känns nästan som om man är med på ett litet hörn! Det är dagens höjdpunkt att gå in och se vad du haft för dig och titta på nya bilder! Ha det fortsatt jättegott och jag ser mycket fram emot fortsättningen. ![]() Ylva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tänk, t o m jag har börjat fundera på Amorgos...+ några hundra till här som aldrig varit där ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Vandringen till STAVROS, ska jag försöka göra nästa vecka, men då utgå direkt FRÅN LANGADA, då det tar musten ur en att vandra från EGIALI, då det går uppför hela vägen i minst 3 km..! Vandringen Chozoviotissa - Egiali samt vandringen till Ancient Arkesini tänker jag spara till nästa Amorgosresa..känns bra att ha ett par nya vandringsupplevelser sparade!. ![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Om det kan du läsa här. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nästa ö-resa blir nog ingen öluff, utan "bara" till Amorgos! I så fall i juni så jag kan ta snabbåten direkt från Santorini till Amorgos. ![]() Jag hoppas verkligen vi får tillfälle att ses igen, antingen på Amorgos eller på Kreta! Yanna - som också är lat idag! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
MEN som sagt INTE så enkelt att få upp ALLA bröllopsgästerna dit, de som är rörelsehindrade osv. Men Ni fick ju Ert drömbröllop på Santorini, inte så illa det!!.. ![]() Sunny ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
När i Juni börjar den gå? Nästa Amorgosresa ska jag ta flyg till Santorini och utgå därifrån och eventuellt någon övernattning i Naxos, för att se vad jag tycker om den ön!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Yanna |
|
|||
|
|||
![]()
Går denna båt då endast under högsäsong?
|
|
||||
|
||||
![]()
Just i år såg jag att den börjar gå en vecka in i juni, hur länge vet jag inte.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skopelitis går mellan Santorini och Katapola varje söndag mellan 6/7 - 31/8.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sunny ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() http://www.gtp.gr/RoutesResults.asp?...Y51AMO,12018,7 Yanna |
|
|||
|
|||
![]()
Tack, Yanna!
Då blir det ingen snabb-båt för min del, om jag åker i september blir det runt 20/9, vad är det för båt som går mellan Santorini -Naxos då?? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
http://www.gtp.gr/RoutesResults.asp?...RSKY56,11943,6 Fast jag undrar om det ens går några flyg till Santorini då! ![]() Minns du vad jag sa om en "sista-minuten" till Heraklio och sen snabbbåt till Santo, det är ju också en lösning för att slippa Aten/Pireus. |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, Yanna..det kommer jag ihåg!
Men jag kollade GTP nu och det går en catamaran från Santorini-naxos senare i september. Sen får jag fortsätta med Bluestar ett par dagar senare till Egiali. Två nätter i Naxos gör säkert inte ont!!.. ![]() Det går flyg med apollo till Santorini 20/9,skulle passa perfekt för min del. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Bäst du kollar så att det finns både båtar och flyg när du ska åka hem igen om du åker hem i oktober.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Flyg hem finns det iaf från Aten! Fast jag skulle ju gärna vilja bli "lost" på Amorgos... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Hmmm...det måste ju finnas båtförbindelser mellan öarna året runt...tycker jag.. Ja man kan aldrig veta med dig ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|