![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Takk, Riitta. Du er toppen.
Hadde allerede sendt mail til nettopp det hotellet, hyggelig å høre at det er ok! Har vært på Kalymnos en gang tidligere, egentlig tilfeldig (har reist litt i Grekenland tidligere), og ble betatt av Myrties/Massouri-området. Dit ønsker jeg meg tilbake, kjentes annerledes enn mange andre øyer. Fint sted å reise til 'selv'. Hilsen Malou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Håper du har mottatt svar fra meg i din private postkasse, Riitta. Prøvde tre ganger, men teksten så ut til å forsvinne når den var under sending.
Hilsen Malou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tyvärr har det inte kommit fram
![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Til Riitta og alle andre som er kjent i området.
Flybilletter er ordnet, ned med Norwegian midt på natten,og hjem med Apollo on-way. August er en varm og vakker måned. Og 3 1/2 uke til å glede seg over, verd å vente lenge på. Er 35 - 38 Euro ok pris for .studio, med ac og kjøkken - eller er det rimeligere å booke et rom? ![]() Noen der ute med erfaringsbaserte tips utover reiseguidene blant medlemmene ???.... Malou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
PS!! - kanskje det kan bli et reisebrev som takk. Det hender jo alltid mye morsomt eller hyggelig underveis som andre kan ha glede av (eller irritere seg over?).
Forhåpningsfull Malou ventende på tips og andres erfaringer. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Övernattningsställen kan alltid nämnas utan övertramp, så länge man inte lägger ut länkar. Personliga rekommendationer är alltså helt okej
![]() Patmos är för övrigt alltid värt att besöka. Mysig hamnby och fina badvikar att göra utflykter till. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|