![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=inkfish;339190]Det skulle jag inte våga ... Jag har haft häst själv och intresserat mig för hästars kroppsspråk och signaler. Därför har jag också sett att de åsnor jag försökt närma mig i Grekland gjort fullständigt klart för mig att de tänker slå ihjäl mig om jag kommer närmare
![]() Vilka dåliga erfarenheter du haft! Jag har hittills bara varit i kontakt med snälla åsnor och hästar i Grekland!! Men visst ska man vara försiktig! Sunny(som också haft häst) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Sunny12;339206]
Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
På Amorgos är åsnorna snälla..
![]() ![]() Sunny (som längtar ner) |
|
||||
|
||||
![]()
Var du i byn Arkesini? Där är riktiga bonnalandet. Jag brukar stanna för att äta lunch på tavernan och sedan gå en bit bort i den minimala byn. Otroligt lantligt, nästan primitivt (åtminstone senaste gången jag var där, -08).
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Stor kontrast till norra Amorgos! Vilket jag föredrar!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Usch ja! Jag har varit på Santorini flera gånger men skulle aldrig sätta mig på en stackars åsna i den värmen, det är förfärfärligt att folk är så korkade att dom utnyttjar detta färdmedel. Stora EGOISTER är dom!!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det är verkligen annorlunda!
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag skrivit på
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu har även jag skrivit under namninsamlingarna.
Har aldrig varit på Santorini (och efter läst detta så längtar man ju inte dit, skulle må väldigt dåligt om jag såg hur de misshandlar djuren) Var på Rhodos för många år sedan och såg en åsna med en väldigt överviktig turist kämpa sig upp mot Akropolisklippan och det gjorde att besöket i Lindos inte blev som jag hade tänkt mig. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|