![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Vandringen till Stavros är inte så svår som det påstås...OM..man nu inte är höjdrädd! Jag hade inga problem alls! Kanske vi kan gå tillsammans på vandringen klostret - Egiali? Vore kul!!.. ![]() Sunny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det var vad butiksägaren också uttryckte fast i lite grövre ordalag och avslutade harangen ngt i stil med tokiga turister
![]() Det vore kul att gå klostret egiali tillsammans Sunny ifall du kan tänka dig att börja från klostret. Jag har viss höjdskräck och har förstått det som att den mest branta sträckan är precis i början. Och ser det alldeles för stupbrant ut så kan jag ju vända där redan om det är ok för dig då vill säga (att du kanske får gå vandringen ensam)? |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det är OK.. att starta från klostret... vi får kolla om det går någon buss dit på morgonen isf..jag startar ingen vandring mitt på dagen när det är som varmast, det är dessutom få viloplatser med skugga under den vandringen, har jag fått höra från andra som gått den sträckan. Sen måste väderförhållanden vara goda, så vi får hålla koll på vilken dag som kan passa bäst!! Sunny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi gick för några år sedan från Katapoula till Aegali. Det var en rätt krävande vandring som tog några timmar. Uppe på berget var det både kallt och dimmigt.
Några dagar tidigare hade vi mött en italiensk familj med små barn som iklädda flipflops som promenerat från Aegali till klostret.Vi tror att de vandrade tillbaka också. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|