![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Frukosten som ingår i boendet består av olika sorters yoghurt, musli, massor av frukt, bröd i alla ljusa nyanser som finns , samt söta marmelader och juice som är saft och massor av korv, skinka o ost. Bacon, bönor stekt ägg och grönkokta vanliga, ibland kokta grönsaker, stekt fläsk, potatis samt minst 8 sorters söta kakor och muffins. Min frukost består av yougburt som jag skivar färsk frukost i, några klyftor tomater samt skivad ost....allt det andra är inte min grej! Men gud vad folk lassar i sig!!! Nu mot vattnet! Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Har precis "läst ikapp" här och det låter som ni har det riktigt härligt! Kanske kan vara något att ta med i planeringen framledes. Det börjar bli olidligt att övervintra i Sverige... 😩 Har precis vaknat efter en natt med Egon... Ja stormen alltså... Hela taket på växthuset har försvunnit... 😭 Skulle gärna vara hos er och dela en flaska rött... Ha det fortsatt gott!
MVH zakka |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Idag mulet men varmt..solen lär komma om nån timme.. Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Jobbig ? Det är bara "förnamnet" ! Hittade en resa till vår favvis Corralejo på Furteventura i gårkväll till ett bra pris. Åker i morgonbitti fr Sturup ! Ser framemot vackert väder i en vecka. / Tom & Bodil |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Jag måste nog med börja tänka om.. alltså försöka få in några semesterveckor under vintern också... det känns sååå långt till våren.. men tiden tuffar på.. konstigt nog.. snart mitten på Januari.. ..vart tog den månaden vägen! Sunny (som längtar ner...)..
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Priserna är överlag låga. Har man eget boende och ska handla mat. Ta dig upp till en bergsby och sök upp den lokala super marketen (som kan vara förvånande stor). Priserna där är skrattretande låga. T ex kan man finna en helt ok flarra rödtjut till det facila priset av 1 € /Netwolf |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|