![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte läst nånstans om nedläggning på Skavsta. Däremot Göteborg. Jag tror inte att du behöver oroa dig. Om Skavsta lägger ned, kommer du säkert få stålarna åter från RA eller möjligen kompensation.
/Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för svar!
När man får en oerhört billig biljett framför sig och ens vänner sagt att dom ej ska flyga dit mera blev jag lite orolig....... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Har flugit med Ryan från Skavsta ett flertal gånger (15-20) under de senaste åren. Främst till London o Berlin, men även Barcelona o Rhodos. Har alltid blivit väl behandlad, snabb incheckning mm. Nöjd alltså! Vid ett tillfälle blev avgångstiden ändrad ca 2 tim, vilket de meddelade månader i förväg. Man fick då alternativet att boka om, till annat avresedatum eller annat resmål. Har nu en resa bokad från Rhodos till Skavsta i mitten av augusti (åker ner med Norweigen till Athen). Känner mig inte orolig att Ryan blåser mig! Men, som alltid, allt kan hända! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror inte du blir "blåst" på pengarna om RA lägger ner rutten. I så fall får du säkert pengarna tillbaka. Det har jag fått när dom ställt in en flight.
För att gardera dig så se till att ha ett boende som är lätt att avboka nära inpå resan. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|