![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Svenske og danske videnskabsfolk fandt for nogle år siden DNA materiale i 5000 år gamle skeletter af de første bønder, som opdyrkede jorden i Danmark.
Disse gamle skeletter, danskernes forfædre, delte DNA med nutidens grækere. Så ja, i Danmark er vi alle grækere... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nei,Tsipras skal ikke skyldes for dette ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av malou den 2015-02-12 klockan 02:41. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja jösses! Blir stum. Men inte av beundran.
![]() / Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Tvivla icke!
Tron kan försätta berg. Nu börjar det verkligen bli intressant! Slänger jag ur mig. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sorry ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Man kan ju skämta lite och säga " Att ska det nu gå åt helvete med Grekland så gör det i alla fall det med världens snyggaste finansminister"
![]() ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Då ser han naturligtvis på ekonomi inte bara som en fråga för Grekland, utan på Europa och till och med världen. Inte mycket konstigare än att Anders Borg pratar om Finland ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tolkar jag dig rätt nu Charleston? Förespråkar du dels att även ett land som Grekland ska låna mer för att få fart på ekonomin, samtidigt som du anser att långivarna är skurkar ("fabeln" om mannen utanför bolaget) ![]() Svårt att bedöma IFE i år, känns som att det kan gå hursomhelst. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|