![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det var därifrån min salladsbild var, Sunny. Det finns två tavernor på stranden, den närmast klostret Chrysopigi är det. Spännande rätter och underbart läge.
Hittade förresten ett boende som hette Katerina, det såg fint ut. Ligger lite i utkanten men ändå inte helt off. Finns både på booking och med egen sajt. |
|
|||
|
|||
![]()
Låter intressant!..
![]() Katerina kollade jag på igår och ja det ser trevligt ut, hittills är det Margarita eller Katerina som lockar mest!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så där ja, nu har jag skickat mejl till Katerina med en rumsförfrågan, spännande och höra vad hon svarar..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Intressant!
När jag mailade 3 för mig nya boenden i Aegiali på Amorgos för att boka 4 nätter erbjöd två av dem 30€, medan de på sina sajter tog 35. Även det tredje erbjöd 30, det tog 36-45 på sin egen sajt och 45 på booking. Så det lönade det sig helt klart för mig att själv fråga efter prisuppgifter. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja självklart, men det gäller andra veckan i juni när turismen börjar komma igång = mer folk. Och jag ville kunna välja ställe noggrant, utan att riskera att det är fullt när jag kommer.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|