![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Underbart Janne!!!!
Här är några bilder från vår resa med min svärmor i månadsskiftet mars/april 2007 till Peloponessos med bl a Nafplio och Kardamili och en del byar däremellan.... Mamma och son ![]() Morgonbad en av de första dagarna i april...och ja, Claes och jag badade också! ![]() Fest, en sen kväll i Kardamili. Claes och jag var de som ville gå hem först och då var klockan mer än 01! ![]() Frukost i Kardamili ![]() Kap Sunio ![]() ÅH så glada vi är att vi gjorde denna resa! 2011 hade svärmor och Claes bokat resa till Rethymno för svärmor ville bada i Medelhavet en gång till, men då svek hälsan! Nu är svärmor 90 år och just idag sa hon att hon minns denna resa med sådan glädje. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Har nu äntligen fått tillfälle att se denna fint gjorda dokumentär. All heder åt Takis, medföljande personal och dessa otroligt charmiga äldre med diverse olika krämpor som ändå ger sig den på att följa med. Man blir både glad och rörd samtidigt
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min mamma är 80 år och åker alltid två veckor till Kreta varje september med sin särbo. De veckorna infaller alltid när jag och min man är i Paleochora. Då tar mamma och hennes man bussen ner till Paleochora, hyr ett rum några nätter och umgås med oss. De knatar ner till sandstranden, allra längst bort, badar och mamma sitter på stenarna och torkar som en vacker äldre sjöjungfru.
Det är bra motion att gå hela sandstranden bort i vattenbrynet, i den åldern. Vi kommer att ses i Paleochora i år igen ![]() Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Greklandsresan var et herlig program, takk for tipset!
Så hyggelig gjensyn med svigermor! |
|
|||
|
|||
![]()
Hon frågar ofta om vi har träffat dig igen! Vi får snart se till att jag kan svara JA!
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Underbar bilder Lissi!
![]() Jag la en länk till den här sidan på min mammas Facebooksida. Trodde att hon skulle svara typ "oj vilka fina bilder, det var kul att se dem igen". Men hon skrev: jag är bara 86 år. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Janne, det är noga med damers ålder! Glöm inte det
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Ja,passa sig noga,min kompis sa tant åt min mamma.Det var inte populärt!
Mor min fyller snart 91 år. Pia |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|